هیتر تابشی

Wiki Article

۲. از چه منابعی برای ایجاد گرما در هیتر تابشی استفاده می‌شود؟

هر چند پروسه احتراق در هیترها‌ی تابشی لوله‌ای به دلیل برخورداری از تکنولوژی پیشرفته با راندمان بالایی صورت پذیرفته و آلودگی آن در مقایسه با حجم هوای سالن ناچیز است.

با توجه به مشکلات عظیمی که برخی از برندهای مختلف مشعل‌های گرماتاب دارند و آلودگی‌هایی که اغلب آنها دارند، مشعل‌های گرما نوین به گونه‌ای طراحی شده‌اند که آلودگی نداشته و با مشکلات خرابی‌های دیگر برندها روبرو نمی‌شوند.

امواج الکترومغناطیسی که خورشید از خود گسیل می‌کند، خود مجموعه‌ای از چندین موج مختلف با محدوده فرکانس‌های متفاوت است.

هیتر های تابشی برای گرم کردن فضای باز، به دلیل کارایی بالا و امکان جابجایی آسان، بسیار مناسب هستند. این دستگاه‌ها برای گرم کردن فضاهایی مانند تراس‌ها، فضاهای بیرونی رستوران‌ها، تالارهای مراسم، استخرها، سینماهای فضای باز و غیره، استفاده می‌شوند.

بیشتر هیترهای تابشی برقی موجود در بازار، مصرف خانگی داشته و در فضاهای بسته و یا فضاهای باز با ابعاد کوچک استفاده می‌شود. در ایران به اینگونه دستگاهها گرماتاب برقی صنعتی گفته میشود. حال اگر فضای بازی با ابعاد بزرگتر وجود داشته باشد و یا سوله صنعتی نیاز به تامین گرمایش داشته باشد که در خرید گرماتاب آنها امکان لوله کشی گاز وجود ندارد میبایست از گرماتاب برقی صنعتی استفاده نمود. بسیاری از رستوران‌ها از این دستگاه در فضای باز استفاده نموده و به آن گرماتاب رستورانی برقی نیز گفته میشود.

سیستم‌های بازیافت انرژی، انرژی را از فرآیندهای تولید به دست می‌آورند و مجدداً به سیستم تزریق می‌کنند، که باعث کاهش مصرف انرژی و افزایش بهره‌وری می‌شود.

هیتر های تابشی با ایجاد تابش حرارتی از سوخت گاز و یا برق، فضای اطراف را بسیار سریع و کامل گرم می‌کند و در کم‌ترین زمان ممکن به دمای مورد نظر می‌رساند. علاوه بر این، هیتر گرمایش تابشی دارای سیستم ساده و بدون پیچیدگی است و نیازی به نگهداری و تعمیرات زیادی ندارد.

قابلیت تنظیم دما در هیتر تابشی، افراد را قادر می‌سازد تا شرایط حرارتی فضای باز را با توجه به ترجیحات خود تنظیم کنند.

افزودن به لیست علاقمندی ها اطلاعات بیشتر نمایش سریع

استفاده از سیستم‌های گرمایش سنتی هم به مصرف سوخت بالایی نیاز دارد و هم بازدهی پایینی دارد.

زیرا زمانی که شرایط آب و هوایی افزودن به لیست علاقمندی ها اطلاعات بیشتر نمایش سریع

این اقدام منجر به افزایش بهره‌وری در تولید محصولات گردیده و نتیجتاً به بهبود عملکرد کلان مزرعه منجر می‌شود.

به همین منظور باید افزودن به لیست علاقمندی ها اطلاعات بیشتر نمایش سریع

Report this wiki page