بهترین بازی های موبایل فوتبال

Wiki Article

دوستداران این بازی می‌توانند آن را روی پلتفرم اندروید و آی او اس نصب کنید. طراحی دیدنی در کنار صداگذاری فان و خنده دار از دیگر نکاتی است که در خصوص این بازی می توان به آن اشاره داشت.

نقد و بررسی آیپد پرو ۲۰۲۴ ؛ وقتی اپل همه هنرش را به کار می گیرد

در جریان بازی باید ازگارد را از نفرینی باستانی دور نگه دارید. وظیفه شما در این بازی ادغام تخم‌های اژدها با یکدیگر است. در حقیقت با ادغام کردن این تخم‌ها درکنار به‌دست آوردن امتیاز، امکان به‌دست آوردن سازه‌های جدید را برای گسترش سرزمین به‌دست می‌آورید.

در این بازی شوتینگ هم بازیکن‌ها در یک نقشه بزرگ رها شده و با جمع‌آوری و تهیه اسلحه و مهمات مختلف، رقیب‌هاشون رو می‌کُشن. هر بازیکن یا تیمی که تا آخر زنده بمونه برنده بازی می‌شه.

مثل نسخه اصلی، بازی موبایل شورش در شهر ۴ هم شامل ۸ کاراکتر قابل بازی است؛ از اکسل، بلیز و آدام، سه شخصیت‌ اصلی این مجموعه گرفته تا فلوید و چند شخصیت جذاب دیگر.

در آیکلاریفاید لیست, ایکلاریفاید, برترین هفته, تیتر یک, جى كلاريفايد, معرفی بازی آیفون

فهرست پیشرو شامل بازی های متنوع در سبک‌های مختلف از جمله فکری، اکشن، ورزشی، معمایی یا استراتژیک است.

در این بازی، بازیکنان با رویدادهای بحرانی از جمله آتش‌سوزی، شورش زندانیان یا درگیری زندانیان روبه‌رو می‌شوند که باید با اتخاذ بهترین تصمیم، شرایط را به حالت عادی برگردانند.

حضور مکان‌های آشنای مجموعه و همینطور باس‌فایت‌ها است که کمتر در بازی های رانر با آن مواجه شده‌ایم. شما همچنین امکان استفاده از آیتم‌های مختلف برای شخصی‌سازی ظاهر شخصیت خود را دارید.

Jak przedłużyć świeżość sałaty? Przechowuj ją w ten sposób w lodówce, a nie wyrzucisz jej بازی های موبایل چند نفره do kosza

شما بگین بیشتر طرفدار کدوم بازی‌ها هستین و از نظر شما بهترین بازی‌های گوشی کدوم بازی‌ها هستن؟

با این وجود این بازی هم جزو بهترین بازی های اندروید اول شخص است و هم جزو برترین بازی‌های اندرویدی در سبک بتل رویال به حساب می‌آید.

۲۵ نکته سیاه درباره دنیای مرموز دارک وب که مغزتان را آب می کنند

Ele reglează nivelul zahărului și previn ateroscleroza: înlocuiesc perfect dulciurile și sunt mult mai ieftine!

Report this wiki page